Тамно

Don't Make a Noise, Win $10,000 - Silent Challenge 

Пратите
Приказа 2,2 мил
98% 22 046 440

THIS WAS WAY TOO FUNNY
We played a game where you had to be completely silent while doing funny punishments. If you stay quiet, you win the money!
🔴 SUBSCRIBE FOR LIT VIDEOS ► bit.ly/SubToRug
🔵 Try my G FUEL Flavor!! ► gfuel.ly/use-code-rug
CONTESTANTS:
Kaelyn - baeeeeelyn
Jessica - jessicaawadis
Mandi - mandiawadis
Anthony - @ShermanTheVerman
Clint - clintgorou
Rami - ramikillzz
GO SPAM MY OTHER PAGES!!
Instagram ► fazerug
TikTok ► www.tiktok.com/@rug
Twitter ► FaZeRug
Snapchat ► "thefazerug"

Забава

Објављено

 

14 апр 2021

Дели:

Ссилка:

Преузми:

Отпреми.....

Додај:

Моја листа песама
Додај на листу Гледајте касније
Коментара 100   
FaZe Rug
FaZe Rug Пре 28 дана
Who else was trying to stay silent during the video? 😂
Mattsun Bg
Mattsun Bg Пре 8 сати
@Revxrse so who care
M&E girls
M&E girls Пре 9 дана
I was so qvaet
Mingus
Mingus Пре 27 дана
Was it me or do I just not laugh at anything
darkslayer gaming
darkslayer gaming Пре 27 дана
Me add me in one of your vid pls
MCS Beast
MCS Beast Пре 27 дана
Let’s see how much sub I can get off this comment. I have 53 so let’s see
Virtual Craft
Virtual Craft Пре 2 сата
0:37 When I see al my homework
Maisa Elsetouhy
Maisa Elsetouhy Пре 2 сата
Poor Anthony when they waxed him 4 times
Estrella Salgado
Estrella Salgado Пре 5 сати
REPENT JESUS WILL RETURN! 💗💓💕💝💖💖💞
Synsharity Swer
Synsharity Swer Пре 6 сати
🤣🤣🤣I had alot of fun while Anthony was getting waxed 😂😂 👍🏼👍🏼👍🏼
Mr Bursto
Mr Bursto Пре 10 сати
I don't know why i was silent watching here😂😂
Purpled Adam
Purpled Adam Пре 11 сати
I hate ram he is so shit i hope he fail every rug’s challenges
Purpled Adam
Purpled Adam Пре 11 сати
I mean rami ok sorry for being toxic in faze rug’s channel :(
Shefa Zymberi
Shefa Zymberi Пре дан
0:35 oml 😂😂😂😂😂
Yoboyblaze YT
Yoboyblaze YT Пре дан
Papa rug was so funny he came in like Wonder Woman 😂😂😂😂😂
Alexis Romero
Alexis Romero Пре дан
I love these type of videos 😂😂😂😂 the funny challenges
maria guijosa
maria guijosa Пре дан
What was the funniest from the last one
Alexa Véliz
Alexa Véliz Пре 2 дана
We can see rug stopping the wheel 🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️
Gamer boy
Gamer boy Пре 2 дана
0:36 is the funniest part of the video LOL
Bobby Manivong
Bobby Manivong Пре 3 дана
Papa rug was so funny am I right 🤫😂🤣
Michael Veltri
Michael Veltri Пре 3 дана
PART 2
kolton Miller
kolton Miller Пре 3 дана
Bruuuhhh this is so much like silent library
Jamie Lee Ashton
Jamie Lee Ashton Пре 4 дана
Love a quiet challenge 👍
Caroline Kolenut
Caroline Kolenut Пре 4 дана
Asmr wax
Naomi Lugo
Naomi Lugo Пре 4 дана
omg ur dad 🤣🤣
jgallaga23
jgallaga23 Пре 4 дана
Silent library 😁
jgallaga23
jgallaga23 Пре 4 дана
Silent Library
• Anaxya •
• Anaxya • Пре 5 дана
I love how Brian just keeps shaking his head up and down lol 😂😂😂😂
TheOfficial Samurai
TheOfficial Samurai Пре 6 дана
Rug: Be Quiet contestants; SLAM THERE HAND ON THE DESK to get a card
XDJAN2009
XDJAN2009 Пре 6 дана
0:38 i cant its soo funny 🤣🤣🤣
Marisa Attard
Marisa Attard Пре 6 дана
I was trying to stay quiet and I couldn't because it was to funny and I think that this was the first quiet video
selmy _
selmy _ Пре 6 дана
when does baby rug come?
Kawthar Alshamali
Kawthar Alshamali Пре 6 дана
Faze rug Can you make anther song pls
Thingreichon Rungsung
Thingreichon Rungsung Пре 6 дана
I'm pretty impressed that Noah was silent the entire time 1😁😁
Jenny Fox
Jenny Fox Пре 6 дана
Okay but this is A LOT like silent library and I am living for it
Calvin Milledge
Calvin Milledge Пре 6 дана
😂😂😂 LMFAO
Reflex shorts
Reflex shorts Пре 6 дана
I already lost in the beginning when Anthony fell on the ground so I guess I lost there
hishamuddin jaan
hishamuddin jaan Пре 6 дана
😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣HAHAHAHAHA😂😂🤣🤣☹😂🤣😂😂🤣
KAWAI POTATO
KAWAI POTATO Пре 7 дана
I literally rewinded Anthony falling like, 10 times
Advie Durguti
Advie Durguti Пре 7 дана
At the end it is called wonder women papa rug
NJB challenge tv Jody and Noah
I was silent the hole vid bro
jacob helms
jacob helms Пре 7 дана
Bro silent library. Anyone remember that show?
Naufal Ahmed
Naufal Ahmed Пре 7 дана
The contest is in the vdo but even I'm trying not to laugh 🤣🤣🤣
Baldeep Pabla
Baldeep Pabla Пре 7 дана
Hats off to Noah who didnt even got the noise of his own breath recorded or noticed 💯💯
Shreya Parshetye
Shreya Parshetye Пре 7 дана
Part 2 part 2!!!!!!
awon bastola
awon bastola Пре 7 дана
Can I get south please I didn't laugh and tock
Isabella Chavez
Isabella Chavez Пре 7 дана
WE NEED A PART 2😂
Elijah Bonilla
Elijah Bonilla Пре 8 дана
literally is just like silent library but better cause faze rug is the host
Hassan Jouheir
Hassan Jouheir Пре 8 дана
Yo rug I miss your energy
Manju Rani
Manju Rani Пре 8 дана
i did not laugh the whole vid
jeswani hirday
jeswani hirday Пре 8 дана
Jessica did not wax Antony
Jennifer Takai
Jennifer Takai Пре 8 дана
Noah Won The 10k
Gaming with The golden dragon
Me
HispanicCausinPanic
HispanicCausinPanic Пре 8 дана
This was show was so funny back then. I remember when sometime they would like a random far guy come out of no where with no shirt or something with a straight face and they would have to like maybe eat ice cream off him or something haha. So random and funny.
Eshar Sodhi
Eshar Sodhi Пре 9 дана
😂😂
Eshar Sodhi
Eshar Sodhi Пре 9 дана
This is so funny
Aj Braden
Aj Braden Пре 9 дана
*watches silent library once*
Paolo Mangundayao
Paolo Mangundayao Пре 9 дана
58th video of reminding everyone to subscribe that wax hurts
NotNoob
NotNoob Пре 9 дана
13:20 that part got me lol
NotNoob
NotNoob Пре 9 дана
0:35 lol
jacob poteet 101
jacob poteet 101 Пре 9 дана
What if they coughed? Would it count
Rosario Morales
Rosario Morales Пре 9 дана
Faze rug it is called silent library
Mason
Mason Пре 9 дана
That cringe rip off super girls male tho loll
Abobakr Nabiev
Abobakr Nabiev Пре 10 дана
f you bish
Abobakr Nabiev
Abobakr Nabiev Пре 10 дана
what kind of stupid dumb name is faze rug
MDV Vlogs
MDV Vlogs Пре 10 дана
11:17 Captain bling bling anyone
MDV Vlogs
MDV Vlogs Пре 10 дана
Anyone else get JigSaw vibes from rug during the game?
Ryan Aji
Ryan Aji Пре 9 дана
Me lol
BEAST GAMER YT
BEAST GAMER YT Пре 10 дана
by this lesson we understand that silence is the hard thing on earth
Keto
Keto Пре 10 дана
0:37 IM LITERALLY ROLLINGGGGGGG RN
Bronagh Hamill
Bronagh Hamill Пре 10 дана
I am subscribed
bihanduplayz
bihanduplayz Пре 10 дана
I love how rug litarly sayd yay in hipe and right when the camera face at him he's like mhmhmhm I wasn't hipe
Marcolab
Marcolab Пре 10 дана
Idk about anyone else, but this reminds me of a series a few years back called silent library…
Aj Braden
Aj Braden Пре 9 дана
*exactly*
I dropzz 90
I dropzz 90 Пре 10 дана
OMG WEN HE FELL
Frenchiez
Frenchiez Пре 11 дана
Ya
Tasmia Gill
Tasmia Gill Пре 11 дана
I love your videos
Kreonick
Kreonick Пре 11 дана
I love you fazerug let's get him to 20 million subs
Joseph Patterson
Joseph Patterson Пре 11 дана
How many ideas will you take from mrbeast or does he inspire you to do these videos
Ryan Aji
Ryan Aji Пре 9 дана
Nah he just takes it from MrBeast
Kazuya koutaro
Kazuya koutaro Пре 11 дана
Lol haha so funny
Shabeena Chowhan
Shabeena Chowhan Пре 11 дана
Part 2 plZzzz
ElmerYT
ElmerYT Пре 12 дана
Lol no one lost raze rug🤣😆
Eufemia Carolina
Eufemia Carolina Пре 12 дана
I always eat my food & watch his videos😭
charlie reppond
charlie reppond Пре 12 дана
Bye bye world I can't be quiet
its rubi
its rubi Пре 13 дана
I feel bad for the little rugs they got smacked alot in this video 📷📸
pizza horchata
pizza horchata Пре 13 дана
This was a game from back then u can find it on yt😂
The new OMG
The new OMG Пре 13 дана
Hi faze rug
E Town
E Town Пре 13 дана
Silent library LOL
Dylan sarabia
Dylan sarabia Пре 13 дана
But no hate
Dylan sarabia
Dylan sarabia Пре 13 дана
That blue guy with the hat i don't like but he got drama he makeing front of everybody
miraculous texting story
miraculous texting story Пре 14 дана
Kaylean litteraly said "what"
Fatma
Fatma Пре 14 дана
Me the whole time 🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣😂🤣
Zakaria Nahimana-Dramé
Zakaria Nahimana-Dramé Пре 14 дана
Sup fasrug
Cal Mclean
Cal Mclean Пре 14 дана
Nice to see Sherman the virgin
Sapna Bhaiya
Sapna Bhaiya Пре 14 дана
BRO I LOVE YOUR VIDS AND YOU ARE THE MOST POSITIVE PERSON ON EARTH AND ALSO LIT.... CONGRATS ON 19 MILLION BRO 😊😊😚☺🤗😍😘🤩
Ryan Aji
Ryan Aji Пре 14 дана
Can you give me examples of how Rug is positive. The only thing he does is give a $100 to like a couple ppl. And say something cringe positive sht to gain more subs. All he cares about is subs and money. He flex’s a lot.
TastfulTheOneEri
TastfulTheOneEri Пре 14 дана
how did the gorilla nearly make them laugh? i didn’t even smile.
Oshleck Jovan Nepomuceno
Oshleck Jovan Nepomuceno Пре 14 дана
can u do part 2
shaik iftiaz
shaik iftiaz Пре 14 дана
seeing ur vid I never stop laughing
Aiden Deok
Aiden Deok Пре 14 дана
It will be better if they knew sign language
P a i g e
P a i g e Пре 14 дана
I stayed silent the whole vid and didnt laugh?
Ortiz Vlogs
Ortiz Vlogs Пре 14 дана
So u really stole silent library trash content bruh
corrupted lemon
corrupted lemon Пре 15 дана
LV is is way more exspenciv
FaZe TRAPO
FaZe TRAPO Пре 15 дана
“I just pulled up in a lambo”
callum gulliford
callum gulliford Пре 15 дана
Can we just all know how childish this vid was
Camil Srour
Camil Srour Пре 15 дана
papa rug tho lol
Faeek Dollie
Faeek Dollie Пре 15 дана
Anthony is always in a challenge
kr anonymous 7665
kr anonymous 7665 Пре 15 дана
If I was there I will win
Isaac Vargas
Isaac Vargas Пре 15 дана
Rig stole this game from an old show. 😒
Потврди
Barbi Afrika - VOZI  (Official Music Video)
2:46
Last to TALK Wins $20,000 - Challenge
23:09
Guessing Cheap VS Expensive Items!! **HARD**
17:47
SIDEMEN GUESS THE MILLIONAIRE
39:20
Приказа 4,6 мил
Barbi Afrika - VOZI  (Official Music Video)
2:46
SIMKA I ZIVOJIN-USKRS!
3:15
Приказа 180 хиљ.
Divlja Srbija, prvi deo
25:19
Приказа 127 хиљ.
Emanet 176. Bölüm | Legacy Episode 176
1:0:52
Jedem SAMO MINECRAFT Hranu 24 Sata!
10:08
Приказа 364 хиљ.