Тамно

Being Shy is a Superpower.. 

Пратите
Приказа 3,9 мил
94% 36 270 2 268

#ad Go to NordVPN.com/pewdiepie and use code PEWDIEPIE to get a 2-year plan plus 1 additional month with a huge discount. It’s risk free with Nord’s 30 day money-back guarantee!
Dharr Mann: rsvid.info/user-_hK9fOxyy_TM8FJGXIyG8Q
Ken: rsvid.info/user-epq9z9ovYGxhNrvf6VMSjg
🧎Subscribe to become a FLOOR GANG Member here: 👉rsvid.info/user--lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Ywjoin
Get exclusive epic pewdiepie inside epic access and large 🅿️🅿️!
🥤PewDiePie Gfuel(affiliate link): gfuel.ly/31Kargr
#CodePewdiepie
✨My Stores✨
👕 Merch: represent.com/store/pewdiepie
👘 Tsuki: tsuki.market/
👔 Based: www.based.gg
🗿 100M Figurine: pewdiepie.store/
📱Customized Devices: rhinoshield.io/pewdiepie
👕 Terraria Collab: terraria.shop/collections/pewdiepie

⚙️My Setup (affiliate link)⚙️
🪑 Chair: clutchchairz.com/pewdiepie/
⌨️ Keyboard: ghostkeyboards.com/pages/pewdiepie
🖱️ Mouse: ghostkeyboards.com/pages/pewdiepie
🕹️ Pewdiepie's Pixelings
iOS: buff.ly/2pNG0aT
Android: buff.ly/34C68nZ
#pewdiepie #pixelings
🕹️Pewdiepie’s Tuber Simulator
iOS: apps.apple.com/us/app/pewdiepies-tuber-simulator/id1093190533
Android: play.google.com/store/apps/details?id=com.outerminds.tubular&hl=en_GB&gl=US
🎮Arkade Blaster Controller: rsvid.info/video/q7XKfNiLs360cdk.html Arkade Blaster Pro! #ad
⛰️NordVPN DOWNLOAD (affiliate link)⛰️
Go to NordVPN.com/pewdiepie and use code PEWDIEPIE to get a 2-year plan plus 1 additional month with a huge discount. It’s risk free with Nord’s 30 day money-back guarantee!

Видео игре

Објављено

 

14 апр 2021

Дели:

Ссилка:

Преузми:

Отпреми.....

Додај:

Моја листа песама
Додај на листу Гледајте касније
Коментара 100   
I-iso-fat-ladies —-
I-iso-fat-ladies —- Пре 41 минут
He is mean I said what I said
THE_ASILLY_MAN11
THE_ASILLY_MAN11 Пре 42 минута
19:59 My fav part
Escanorzinho Yt
Escanorzinho Yt Пре 3 сата
In brasil
Morgan C.M
Morgan C.M Пре 3 сата
Excuse me guy...you're not getting a girlfriend, you are getting a golddigger.
Garrett624 -
Garrett624 - Пре 5 сати
Being shy may be a superpower, but playing video games constantly is certainly not
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
You're giving a person u hate views. 🤡🤡🤡
Jazmin Sanchez
Jazmin Sanchez Пре 5 сати
Haha so funny how u make fun of faze rug 😐
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
Ikr
DarK SiDe 19
DarK SiDe 19 Пре 8 сати
Did you notice that the oo sound repeats at 7.35
Dead Meat Firzz
Dead Meat Firzz Пре 9 сати
Why is it they always remember their dream when they are being bullied
Gamerality Josh
Gamerality Josh Пре 12 сати
"Faze Rug has a girlfriend" So... Who's gonna tell him?
Barry Obama
Barry Obama Пре 13 сати
Done
Yasmina
Yasmina Пре 13 сати
This is so painful to watch fml
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
@Yasmina watch it if u want I'm not stopping u
Yasmina
Yasmina Пре 3 сата
@d2 boi couldn't even if I tried
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
Then don't watch it?
Nasi Padang
Nasi Padang Пре 16 сати
This is Disney level storytelling
Saji Sophi
Saji Sophi Пре 19 сати
There is more talking and zooming more then the showing the dharman video it’s funny tho
Hailey Martinez
Hailey Martinez Пре 21 сат
Why would you say those things are the meanest person I have ever known like that's very disrespectful to say like mean things about other people like you wouldn't like us saying bad things like about you like your channel very bad we hate your videos like they're just being disrespectful and just stop there like just stop it come on 🤬🖕😤😡😠
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
He's joking stfu man
The Maelström
The Maelström Пре дан
*Dhar Man videos target audience are middle schoolers who lack any social skills or common sense. They also apparently have parents who never offered them any insight or positive input regarding real-life situations.*
『 Lea La Rêveuse 』
Not me reading true 9yo comments at 1am
AN YX
AN YX Пре дан
Why are you so stupid you absolutely bullied every single second they were trying to send a message.
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
You're the stupid one for giving him money 🤡🤡🤡🤡
Emmanuel Thompson
Emmanuel Thompson Пре дан
To oil off
Ella Williams
Ella Williams Пре дан
You’re cringe 😬
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
@Ella Williams "hAhA" that's literally all u can say 🤡🤡🤡
Ella Williams
Ella Williams Пре 9 сати
I have fans 😂😂
Ella Williams
Ella Williams Пре 9 сати
@Hanab1 hahah
Ella Williams
Ella Williams Пре 9 сати
@Joke Man hahahaha
Ella Williams
Ella Williams Пре 9 сати
@Shining Fork hahaha
Sultan Ahmed
Sultan Ahmed Пре дан
Y did u have to be so rude 😭 I thought I loved your videos but roasting rug that's just another level
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
@shadeWplays 🤡🤡🤡🤡🤡
shadeWplays
shadeWplays Пре 3 сата
@d2 boi nah bro
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
@shadeWplays prolly, but it's a joke so chill
shadeWplays
shadeWplays Пре дан
If this was another youtuber you would probably say he’s mean
Kirby Cloud9
Kirby Cloud9 Пре дан
Pewds is just reacting too it he didn't even swear at faze wheres the roasting about that, and lets all be honest the video was soo cringey and bad i would probably make fun of it too
Δημήτρης Ζέλλιος
Holy shit look at the dislikes. Faze Rug got his 8 year olds to attack pewds. And the fucking comment section. Holy fuck.
unknown
unknown Пре дан
Damn faze rug really sent his child soldiers out in the "newest" section
I'm ur Angel :3
I'm ur Angel :3 Пре дан
Damm, after these years I have been following you and supporting u, Im actually disappointed, and this is really cringe 😬
OceanPoo
OceanPoo Пре дан
Ok I’m shy now where’s my contract
Haseo Torres
Haseo Torres Пре дан
WTF this is so stupid, cliched and doesn’t making any sense! 😂😂😂😭
_Evillen_
_Evillen_ Пре дан
This is not cool words can do so many things
Yuri Verduzco
Yuri Verduzco Пре 2 дана
Btw are you a pie cause it said at the end of the name pie
Yuri Verduzco
Yuri Verduzco Пре 2 дана
True I agree
Coop68
Coop68 Пре 2 дана
Personality -- including shyness -- has a huge genetic component. They've done studies of identical twins reared apart and found that they were more similar than their adopted brothers and sisters.
H4vier
H4vier Пре 2 дана
Kinda pathetic for you to shit on RSvidrs just cuz they’re smaller than you when you’ve done all the same things
Hanab1
Hanab1 Пре 18 сати
How did he do the same things?
Artuar3 CRaFT
Artuar3 CRaFT Пре 2 дана
Hey, Pewwwdieeepieeeeeee
Scooter Looter
Scooter Looter Пре 2 дана
.
Fahim Ahmed
Fahim Ahmed Пре 2 дана
G fuel how could you do this..
ayy its Anderson Otto
ayy its Anderson Otto Пре 2 дана
Cocomelon past him in subscribers because he has the worst content ever
MEG Sand
MEG Sand Пре 2 дана
Use code Pewdiepie -Ken
Katy Theranger
Katy Theranger Пре 2 дана
Why are their names Brandon and Ali and they seemingly don’t know each other?
Dorothy Plummer
Dorothy Plummer Пре 2 дана
The fantastic medicine amazingly succeed because punishment uniquely enter since a highfalutin coach. abusive, abrasive butter
Justin Jimenez
Justin Jimenez Пре 2 дана
I never liked pewdiepie and this bullshit pops up
Evelin lopez
Evelin lopez Пре 3 дана
My respect for pewdiepie for disrespecting faze rug 📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉📉Faze rug didn’t deserve that hate hes a amazing person
w d y m?
w d y m? Пре 21 сат
@Cookie405 but it’s not a joke if someone says stuff like that to him?
Cookie405
Cookie405 Пре 2 дана
it’s just jokes man chill
Kanhaiya Kumar
Kanhaiya Kumar Пре 3 дана
Being depressed is the best thing. Billie Eilish:
caz
caz Пре 3 дана
Pewdiepie: Pauses every 5 seconds.
w d y m?
w d y m? Пре 21 сат
@Cookie405 you being a gay fanboy of him is what’s cringey.
caz
caz Пре 2 дана
@Cookie405 I know mate
Cookie405
Cookie405 Пре 2 дана
Cuz the cringe is too much
Divyadharshni Kandavel
Divyadharshni Kandavel Пре 3 дана
i come back to this video just to see pewds whine about g-fuel
YeetGaming
YeetGaming Пре 3 дана
Guys brother:I dont understand, how did you make it as a youtuber The alternate response:IM a twitch streamer
YeetGaming
YeetGaming Пре 3 дана
face rug:Actually,most of the best youtubers are shy! Pewds:NO!
CarlosFreddyXx
CarlosFreddyXx Пре 3 дана
As someone who is shy, I fail to understand how being shy makes me cool. I hate my shyness. >:(
Neriska 08
Neriska 08 Пре 3 дана
This video is just different and now I'm gonna shut it
roghit srinivasan
roghit srinivasan Пре 3 дана
what was his faze name "faze shy" ?
AzenCipher
AzenCipher Пре 3 дана
*My sibling: dont you want a girlfriend* *Me: no 🤨*
Edward Canas
Edward Canas Пре 3 дана
Pew die pie your the meanest RSvidr
d2 boi
d2 boi Пре 3 сата
Lmao
OffensiveLaser
OffensiveLaser Пре 17 сати
lmao
Hanab1
Hanab1 Пре 18 сати
lmao
w d y m?
w d y m? Пре 21 сат
lmao
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 2 дана
lmao
TheAdvertisement
TheAdvertisement Пре 3 дана
These "being shy is a superpower" people are the same people that think having mental and physical disabilities is such an amazing thing. Like, don't segregate those people obviously, and there can be cool things about them but- you really shouldn't want to deal with the things they go through. I wish people would stop romanticizing these things. :/
P S
P S Пре 3 дана
I have seen better acting in adult movies.
snow wizard
snow wizard Пре 3 дана
why he rosted him??
PumpkinLord
PumpkinLord Пре 4 дана
To the people that see me in the newest first section, I hope you enjoy this adventure.
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Fun fact: if you click the video to hate on pewdiepie he gets more views
Chloe Zirpolo
Chloe Zirpolo Пре 4 дана
Y’all are so salty wtf 🤣🤣
Hanab1
Hanab1 Пре 18 сати
??????????????????????? How
Saili S
Saili S Пре 4 дана
This is so sad and misleading. I was chronically shy and scared of people as a kid. But I knew I had to become confident as I had specific career goals that needed me to be good at presentations, team work and basic work in a corporate environment. I started working on my confidence from the age of 12. I started participating in singing contests etc which required me to audition. Just to get rid of stage fright. I kept doing it. And eventually, I hosted a stage event with over 1000 people in the audience. I'm also involved in Toastmasters. It has helped me develop my personality to the point that people from my childhood can't recognize the new me. So personally, shyness doesn't always help you succeed. You have to go out there, be confident in your own unique way, meet new people, talk to new people, exchange ideas, speak up about your feelings etc. Sometimes, depending on your career goals, you have to work on your personality to succeed. Just like technical skills for any other job. Just being shy is not a superpower. You can't spend your entire life in your room with your phone/ PC. That channel loves to pander. Please don't stop improving yourself. ( Hello! To anyone who actually reads this whole thing ☺️)
Francisco Contreras
Francisco Contreras Пре 4 дана
Pewdiepie videos suvck go watch faze rug
0bamm
0bamm Пре 20 сати
@w d y m? plus Dhar Mann literally made a video on why you should respect gay people. youre going full on hypocrite mode here lmao
0bamm
0bamm Пре 20 сати
imagine using "gay" as an insult. funny rates decrease to 0% percent
Souichi Tsujii
Souichi Tsujii Пре 20 сати
@w d y m? your comment is irrelevant, and who still uses gay as an insult? Grow up.
w d y m?
w d y m? Пре 21 сат
Lol these gay fanboys are mad pressed now like pewdiepies videos are gay and weird like wtf💀
Δημήτρης Ζέλλιος
110m people disagree with you
Mostofa Zaman Khan
Mostofa Zaman Khan Пре 4 дана
So many pose
Lucy Molinar
Lucy Molinar Пре 4 дана
You a hater that shert is beter then your merch the ps5 they work hard for it
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Learn how to spell and please do your homework
Lumus
Lumus Пре 4 дана
@Jarl Aimery Lim true
Jarl Aimery Lim
Jarl Aimery Lim Пре 4 дана
Alright sure, he just used giveaways to buy more views and subs
Lumus
Lumus Пре 4 дана
wheres the proof that they gave it away
OwOzen
OwOzen Пре 4 дана
come on kid get in my faze van there v bucks in there:)
Hailey Bauer
Hailey Bauer Пре 4 дана
I love pewds and ken !!
Lazuardi Alghifari
Lazuardi Alghifari Пре 4 дана
Hmm yes, shyness is nothing to MY SUICIDEL THOUGHT !!!!
Raina Terhujah
Raina Terhujah Пре 4 дана
He's it
Tremendos de Lencho
Tremendos de Lencho Пре 5 дана
🤬🤬🤬🤬👺👺👺👺👺🤬👺👺
rebelpunx88
rebelpunx88 Пре 5 дана
The message he's making fun of is not positive at all, encourages kids to stay shy and hope things will turn around on their own, it should be about overcoming shyness, he's justified on making fun of it because it's actually a damaging video
Night
Night Пре 5 дана
This why I don't follow him 😐
JackCario
JackCario Пре 3 дана
@Night You clearly don't watch WWE
Night
Night Пре 3 дана
@JackCario ಠ_ಠ
Night
Night Пре 3 дана
@Dumb Man nvm
Night
Night Пре 3 дана
@NAV Unreleased XO okkkkk
JackCario
JackCario Пре 4 дана
"Cry me a river snowflake!" -JBL
lisa mcdonald
lisa mcdonald Пре 5 дана
and pewdiepie has a wife
Frank Garcia
Frank Garcia Пре 5 дана
Being shy is a disability 😂😂😫😫😫😫
Aubrey Peterson
Aubrey Peterson Пре 5 дана
I’m shy
Michelle Murray
Michelle Murray Пре 5 дана
unsub
Δημήτρης Ζέλλιος
We dont give a fuck. Why did you comment this?
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
When the Michelle Murray is sus
0bamm
0bamm Пре 4 дана
When 👏 the 🌈 face 🧒 rug 🇺🇸 is 🚦 cringe 😩😬😬😩
Jarl Aimery Lim
Jarl Aimery Lim Пре 4 дана
Goodbye snowflake, good riddance
Mr Top10
Mr Top10 Пре 5 дана
i can make u beat t serius
Tik N Tok
Tik N Tok Пре 5 дана
I can't , this video just makes me fell bad for dhar i mean u can be more mature than that ! NO WAY i cant BELIVE THIS !
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Also learn how to spell
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Tiktok cringe
0bamm
0bamm Пре 4 дана
When 👏 the 🌈 face 🧒 rug 🇺🇸 is 🚦 cringe 😩😬😬😩 and ✋ when ✨ the 🚦 door 🚪 mann 🤷‍♀️ is 🖼 stupid 😩😩😬😬 and 👈 when 👌 the 🐦 fanboys 💀 cant 🤷‍♂️ take ✊ jokes 😬😩😩😬
Gameca
Gameca Пре 4 дана
The script is stupid
Harley Vixen
Harley Vixen Пре 5 дана
I’m always shocked that pewdepie has more subscribers then ken and buff,
Kat Kit
Kat Kit Пре 5 дана
This script is so one sided lmao. There is no nuance in any of his videos.
its mark2
its mark2 Пре 5 дана
Jaystation+stromedy =Faze Rug
boo 1
boo 1 Пре 5 дана
More dislikes then like🤣🤣🤣🤣
Δημήτρης Ζέλλιος
You trippin dude?
gdesatyavrata
gdesatyavrata Пре 2 дана
Ah trying to be funny but gets bullied instead, oops go back to your carpet papa
JackCario
JackCario Пре 4 дана
Hey buddy, the ones on the left are the likes, and the ones on the right are the dislikes. Just letting you know next time you report the like vs dislike ratio.
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Lol can't do maths XD
Jarl Aimery Lim
Jarl Aimery Lim Пре 4 дана
Boo hoo kid can't do math cuz in denial
peeps billu
peeps billu Пре 5 дана
Sitting in a chair with barbie headphones and reacting for a successful dhar mans video, haha lol don't you ashamed,😂😂😂 you're a kid man, grow up
JackCario
JackCario Пре 4 дана
"Cry me a river snowflake!" -JBL
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Cry
0bamm
0bamm Пре 4 дана
When 👏 the 🌈 face 🧒 rug 🇺🇸 is 🚦 cringe 😩😬😬😩 and ✋ when ✨ the 🚦 door 🚪 mann 🤷‍♀️ is 🖼 stupid 😩😩😬😬 and 👈 when 👌 the 🐦 fanboys 💀 cant 🤷‍♂️ take ✊ jokes 😬😩😩😬
Gameca
Gameca Пре 4 дана
And you're a salty kid
Vamen
Vamen Пре 4 дана
You will be never has successful has pewds. Where is the proof that dharmann give giveaways. And do you know that pewds donated 149,000 this month alone.
not shy of fabulous
not shy of fabulous Пре 5 дана
Hi I am shy. But, not shy of fabulous! Maybe it really is a superpower for some .
Ben Young
Ben Young Пре 5 дана
Does this mean we should all be shy?
Ben Young
Ben Young Пре 4 дана
JK dude
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
No
Stop Motion Studios - SMS
Stop Motion Studios - SMS Пре 5 дана
Careful, gfuel sponsors Faze Rug
Desire Roblox
Desire Roblox Пре 3 дана
okay? Sponsors don’t give a shit.
Mr Abdul
Mr Abdul Пре 5 дана
The title should be, being shy does not matter instead of being shy is superpower.
Christopher Hopkins
Christopher Hopkins Пре 5 дана
22:00 when Felix realized he’s part of the problem 😂
Christopher Hopkins
Christopher Hopkins Пре 5 дана
I like how rug shows up like a god or something, he sensed a fan committing blasphemy with the merch lol
Rajashekar Bangalore
Rajashekar Bangalore Пре 5 дана
Congratulations u lost a sub
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
K then its just 1
0bamm
0bamm Пре 4 дана
When 👏 the 🌈 face 🧒 rug 🇺🇸 is 🚦 cringe 😩😬😬😩 and ✋ when ✨ the 🚦 door 🚪 mann 🤷‍♀️ is 🖼 stupid 😩😩😬😬 and 👈 when 👌 the 🐦 fanboys 💀 cant 🤷‍♂️ take ✊ jokes 😬😩😩😬
Jarl Aimery Lim
Jarl Aimery Lim Пре 4 дана
Why unsub bruh?
Lumus
Lumus Пре 4 дана
didnt dhar mann teach you to be nice?
Unbelievable GAMER
Unbelievable GAMER Пре 5 дана
Faze rug: I Dont Think You Can "THE END"
Tik tok Funny
Tik tok Funny Пре 5 дана
Bro u just lost a sub this is just worng
JackCario
JackCario Пре 4 дана
Bruh take a joke lmao
0bamm
0bamm Пре 4 дана
When 👏 the 🌈 face 🧒 rug 🇺🇸 is 🚦 cringe 😩😬😬😩 and ✋ when ✨ the 🚦 door 🚪 mann 🤷‍♀️ is 🖼 stupid 😩😩😬😬 and 👈 when 👌 the 🐦 fanboys 💀 cant 🤷‍♂️ take ✊ jokes 😬😩😩😬
Lumus
Lumus Пре 4 дана
what did he do
Chips Ahoy!
Chips Ahoy! Пре 5 дана
My respect after watching this 📉📉📉📉 unsubbing too
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
📈📈📈📈📈📈📈📈
0bamm
0bamm Пре 4 дана
When 👏 the 🌈 face 🧒 rug 🇺🇸 is 🚦 cringe 😩😬😬😩 and ✋ when ✨ the 🚦 door 🚪 mann 🤷‍♀️ is 🖼 stupid 😩😩😬😬 and 👈 when 👌 the 🐦 fanboys 💀 cant 🤷‍♂️ take ✊ jokes 😬😩😩😬
Lumus
Lumus Пре 4 дана
what did he do
v p
v p Пре 5 дана
I got to know about dharr man from this video, never had even Heard about him before this and now I don't even want to
naoh Rodriguez
naoh Rodriguez Пре 5 дана
This fucked up
Mountain Playz
Mountain Playz Пре 5 дана
Bro these are good videos that dare man fan make but you can not say this is trash when you have a mod where your stupid dog does not die ever😡
Kirby Cloud9
Kirby Cloud9 Пре дан
WTF IS THAT SPELLING brrrr
Dumb Man
Dumb Man Пре 4 дана
They're just joking.
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Learn how to spell kiddo
Lumus
Lumus Пре 4 дана
i thought dhar mann taught people to be nice....
Bladegendary Godzilla YT
Bladegendary Godzilla YT Пре 6 дана
17:38 bruh his answer was sick
MineBlox
MineBlox Пре 6 дана
Thanks to Faze Rug, 10 year olds are coming here typing “mean” comments to this video
MineBlox
MineBlox Пре 4 дана
@Jarl Aimery Lim like that’s supposed to intimidate pewdiepie
Jarl Aimery Lim
Jarl Aimery Lim Пре 4 дана
And apparently "I'm unsubbing" comments lmao
Jason Perdomo
Jason Perdomo Пре 6 дана
His shyness dont exist in the end tho
Leo Ramirez
Leo Ramirez Пре 6 дана
Y’all are gay as hell
Hanab1
Hanab1 Пре 18 сати
You use gay as a insult?
Kirby Cloud9
Kirby Cloud9 Пре дан
Bruh the cat ears where jokes, u cant take a joke
Dumb Man
Dumb Man Пре 4 дана
Gay isn't an insult, kid.
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Imagine being homophobic in 2021🤡
Cubical Tom
Cubical Tom Пре 4 дана
Imagine being homophobic in 2021 🤡
DaVoid369
DaVoid369 Пре 6 дана
Felix is getting so offended by this I love it😂
kraynez
kraynez Пре 6 дана
OVERRATED AF
Desire Roblox
Desire Roblox Пре 3 дана
Totally faze rug not begging for subs Lmao
Jarl Aimery Lim
Jarl Aimery Lim Пре 4 дана
Yep faze and dhar man are overrated
kraynez
kraynez Пре 6 дана
L
kraynez
kraynez Пре 6 дана
L
Roses Are Red
Roses Are Red Пре 4 дана
m n o p q r s t U v w xy z
dragon_with_glasses
dragon_with_glasses Пре 6 дана
Im not gonna shut up unti- BOFFY
Aeon Strife
Aeon Strife Пре 6 дана
that was a draining video
Потврди
Hillbilly Cheapskate Is The Worst Kind....
30:11
YouTubers Morning Routine..
21:43
Приказа 4,7 мил
Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)
3:19
Ljudi ne šaljite mi pare, radim, zarađujem!
11:05
Top Airline Passenger Freakout Cringe
17:26
Tik Tok is Cringe
17:49
Приказа 6 мил
How Rare Is Your DNA?
26:52
Приказа 3,3 мил
Unluckiest People Caught in 4K
11:03
Приказа 3,2 мил
CANCEL BREAD
29:35
Приказа 4,2 мил
Olivia Rodrigo - good 4 u (Official Video)
3:19
Ljudi ne šaljite mi pare, radim, zarađujem!
11:05
THE BEST PRESENT EVER! 😍
1:16
Приказа 737 хиљ.
Rezidivle Vilidž - Uživo Protok #3
4:57:10
Приказа 65 хиљ.
X-RAY ABUSE | Papers Please - Part 4
20:13
Приказа 1,9 мил
Escaping Minecraft’s Funniest Prison...
21:56
Minecraft's Most Unbelievable Seeds...
11:19